ترجمه مقاله تشخیص بالاست (جرم ترازمندی) راه آهن از طریق تست اثر همر

ترجمه مقاله تشخیص بالاست (جرم ترازمندی) راه آهن از طریق تست اثر همر

ترجمه مقاله تشخیص بالاست (جرم ترازمندی) راه آهن از طریق تست اثر همر در ۸ صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۸
حجم ۱ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی مهندسی عمران

توضیحات کامل

ترجمه مقاله تشخیص بالاست (جرم ترازمندی) راه آهن از طریق تست اثر همر در ۸ صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی



عنوان فارسی :

تشخیص بالاست (جرم ترازمندی) راه آهن از طریق تست اثر همر

عنوان انگلیسی :

Railway Ballast Diagnose through Impact Hammer Test

تعداد صفحات فارسی : ۸صفحه ورد قابل ویرایش

سطح ترجمه : متوسط

شناسه کالا : y1123

دانلود رایگان مقاله انگلیسی : http://ofmas.ir/dlpaper/y1123.pdf

دانلود ترجمه فارسی مقاله : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین ۱۱ هزار تومان قادر به دانلود خواهید بود .


بخشی از ترجمه :


چکیده
این مقاله یک مطالعه ی عملی را در استفاده از پارامترهای نمایی اندازه گیری شده ی زیرسری های ستونی در محل را برای جستجوی آسیب ممکن بالاست راه آهن زیربنایی گزارش می دهد.روش های زیادی برای نظارت و آسیب رسانی به جستجوی مسیر ریل وجود دارد.با این وجود، جستجو آسیب بالاست (جرم تعادل، مصالح شسته) هم چنان به شدت بر روی وارسی بصری و تست اصلی مخرب تاکید دارد. در این مطالعه ی عملی، یک مسیر بالاست شده ی ساده ی نوعی با زیر سری ستون بتنی بررسی می شود.در روش پیشنهادی، بالاست زیر زیر سری ستون به صورت یک فنداسیون ارتجاعی مدلسازی می شود.آسیب بالاست به صورت نابودی بالاست و سیمان کاری بالاست با جمع آوری خاکه ها تعریف می شود.زمانیکه بالاست آسیب می بیند، استحکام ارائه شده در حمایت از زیر سری ستون کاهش خواهد یافت و مشخصات لرزش زیر سری ستون در محل، تغییر خواهد کرد.این مقاله امکان جستجوی وضعیت آسیب بالاست را زیر یک زیر سری ستون با نظارت لرزش زیر سری ستون مربوطه از طریق تست اثر همر ساده مطالعه می کند.این مقاله نه تنها پیشرفت نظری را بلکه بررسی و تحقیق عددی را ارائه می دهد.

Abstract

This paper reports a feasibility study in the use of measured modal parameters of in-situ concrete sleepers to detect possible damage of the underlying railway ballast. There are many methods developed for monitoring and damage detection of the rail track. However, the detection of ballast damage still heavily relies on visual inspection and destructive core test. In this feasibility study, a typical plain ballasted track with concrete sleeper is considered. In the proposed method, ballast under sleeper is modelled as an elastic foundation. Ballast damage is defined as ballast degradation and ballast cementation with the accumulation of fines. When the ballast is damaged, the stiffness provided in supporting the sleeper will reduce, and the vibration characteristic of the in-situ sleeper will be altered. This paper studies the possibility to detect the damage status of ballast under a sleeper by monitoring the vibration of the corresponding sleeper through simple impact hammer test. This paper not only presented the theoretical development but also the numerical verifications.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0